Carieră la Volsped
Suntem în permanență în căutarea celor mai talentați și performanți colegi. Dacă vrei să te alături echipei noastre, te invităm să ne trimiți CV-ul prin e-mail la office@volsped.ro.
Avem posibilitatea de a lucra împreună într-un mediu dinamic și provocator.
Avem posibilitatea de a lucra împreună într-un mediu dinamic și provocator.
Dispecer / Expeditor internațional de marfă - pentru sediul Volsped din Drobeta Turnu Severin
Posturi disponibile: 2
Candidatul ideal
- Studii superioare finalizate
- Experiență de minim 2 ani în piața transporturilor rutiere interne și internaționale - poate reprezenta un avantaj dar nu este obligatorie
- Cunoștințe avansate de limba engleză (o altă limbă străină în plus poate fi un avantaj)
- Abilități de comunicare verbală și scrisă în relația cu clienții și furnizorii (negociere și analiză)
- Aptitudini organizatorice, atât când lucrează pe cont propriu cât și în echipă
- Seriozitate și dinamism în luarea și asumarea deciziilor
- Cunoștințe de operare PC, Internet, E-mail
- Atenție deosebită la detalii
Descrierea jobului
- Planifică și organizează intermedierea transporturilor rutiere
- Înregistrează comenzile și urmărește transporturile până la finalizare
- Procesează documentele și ține legătura cu departamentul financiar
- Prospectează piața transporturilor în vederea obținerii celor mai bune oportunități
- Negociază prețurile
- Stabilește și menține relații comerciale optime cu clienții și cu partenerii de transport
- Rezolvă problemele transportului dacă este cazul
- Păstrează confidențialitatea datelor
Oferta noastră
- Salariu atractiv
- Bonusuri din vânzări
- Mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică
Expeditor internațional de marfă - pentru sediul Volsped din București
Posturi disponibile: 1
Candidatul ideal
- Studii superioare finalizate
- Experiență de minim 2 ani în piața transporturilor rutiere interne și internaționale
- Cunoștințe avansate de limba engleză (o altă limbă străină în plus poate fi un avantaj)
- Abilități de comunicare verbală și scrisă în relația cu clienții și furnizorii (negociere și analiză)
- Aptitudini organizatorice, atât când lucrează pe cont propriu cât și în echipă
- Seriozitate și dinamism în luarea și asumarea deciziilor
- Cunoștințe de operare PC, Internet, E-mail
- Atenție deosebită la detalii
Descrierea jobului
- Planifică și organizează intermedierea transporturilor rutiere
- Înregistrează comenzile și urmărește transporturile până la finalizare
- Procesează documentele și ține legătura cu departamentul financiar
- Prospectează piața transporturilor în vederea obținerii celor mai bune oportunități
- Elaborează oferte pentru clienți
- Negociază prețurile
- Stabilește și menține relații comerciale optime cu clienții și cu partenerii de transport
- Rezolvă problemele transportului dacă este cazul
- Păstrează confidențialitatea datelor
Oferta noastră
- Salariu atractiv
- Bonusuri din vânzări
- Mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică
Reprezentant de Vânzări
Posturi disponibile: 1
Candidatul ideal
- Experiență în vânzări de minim 3 ani
- Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală
- Capacitate de convingere
- Abilități de negociere
- Perseverență
- Empatie
- Abilități de management al timpului
- Cunoștințe avansate de limba engleză
- Permis de conducere categoria B
- Cunoștințe de operare PC
- Cunoașterea pieței transporturilor constituie un avantaj
Descrierea jobului
- Utilizează toate resursele disponibile pentru a lua legătura cu prospecții și a-i transforma în clienți
- Stabilește întâlniri periodice cu clienții potențiali
- Stabilește și menține relațiile cu clienții companiei, în scopul generării de vânzări profitabile
- Trimite oferte către clienții potențiali și face follow-up
- Transmite către echipa de management feedback-ul primit de la clienți și prospecți
- Colaborează cu echipa de management pentru a îmbunătăți materialele de marketing și pentru a îmbunătăți prezența companiei în piață
- Actualizează datele despre clienți în aplicația software a companiei
- Participă la târguri / evenimente, pentru a intra în legătură cu potențialii clienți
- Identifică oportunități pentru creșterea companiei
- Face follow-up pentru încasarea facturilor aferente serviciilor vândute
Oferta noastră
- Salariu motivant
- Bonusuri KPI
- Training de specialitate
- Laptop performant sau tabletă
- Telefon mobil
- Mașină de serviciu
- Suport în realizarea cu succes a sarcinilor