Volsped – Firma de mutari si transport mobila
February 3, 2015
Scapati de stresul mutarii
De ce este greu sa te muti?
January 27, 2016

Cum planificati mutarea firmei

Mutarea firmei este o sarcina care implica o mare responsabilitate din cauza numeroaselor detalii care trebuie puse la punct. Pe langa factorii de stres cauzati de mutarea intr-un alt spatiu de birouri, cel insarcinat cu organizarea si cautarea unei societatii de transport mobila cumuleaza si alte tensiuni, avand grija de intreg procesul de relocare. Exista numeroase aspecte administrative care trebuie rezolvate precum informarea clientilor, a furnizorilor, schimbarea sediului in actul constitutiv al persoanei juridice etc. Speram ca acest articol va va ajuta in organizarea planului de mutare.

Organizarea

Cel mai indicat este sa incepeti cu cateva saptamani inainte pentru a nu omite niciun detaliu si pentru a evita sa fiti presat de timp. Trebuie sa va intocmiti un proiect de mutare in care sa includeti sarcinile personalului implicat. Toate departamentele trebuie sa stie din timp ce au de facut in acest plan si sa se organizeze conform acestuia.

Impachetarea birourilor

Cel mai indicat este ca fiecare persoana sa isi impacheteze obiectele de pe birou. Astfel, nu exista riscul sa se rataceasca ceva si va fi foarte usor sa despacheteze ulterior. Etichetarea este foarte importanta in cazul mutarii sediului. Biroul, scaunul, roll-box-ul si cutia cu lucrurile fiecarui angajat trebuie etichetate cu numele celui caruia ii apartin. Astfel, in ziua relocarii tot mobilierul va fi asezat pe pozitii si lucrurile nu vor fi amestecate. Incepeti impachetarea cu lucrurile comune din bucatarie sau de pe holuri si lasati pentru ultima zi impachetarea cutiilor cu documentele si efectele personale ale fiecarui birou.

Modernizarea biroului

Mutarea firmei intr-un spatiu nou este un bun prilej sa luati in calcul inlocuirea anumitor obiecte. Aveti timp sa va ganditi daca aveti nevoie de calculatoare sau mobilier nou. Aveti timp sa va organizati si sa achizitionati obiecte noi de care aveti nevoie. In ziua mutarii se poate debarasa mobilierul vechi, iar cel nou poate fi dus cu cateva zile inaintea mutarii la noua locatie. De asemenea, luati in calcul si serviciile de telefonie, internet, curierat, papetarie etc. Acum este momentul potrivit sa renuntati la anumite servicii de care nu sunteti multumit. Mutarea companiei este o buna ocazie sa creati o noua atmosfera prin reamenajarea spatiilor de lucru. Daca cunoasteti dimensiunile noului spatiu in care va mutati, puteti intocmi si un plan de mutare a departamentelor.

Pretul mutarii

Costurile variaza in functie de serviciile de mutare pe care le doriti. Fiecare relocare este diferita, exista firme care doresc reamenajarea birourilor in acelasi spatiu, mutarea unor birouri pentru deschiderea unui nou punct de lucru, debarasarea unui etaj intreg sau mutarea intregului sediu. Cel mai bun lucru pe care il puteti face este sa ne contactati pentru a solicita o cotatie de pret. Evaluarile la fata locului sunt gratuite si nu va implica contractual cu nimic insa, daca nu doriti acest lucru, puteti solicita fiecarui departament sa intocmeasca o lista completa cu inventarul de relocat si sa o transmiteti eventual si altor firme de mutari pentru a putea primi un pret fix. Trebuie sa tineti cont cand solicitati o oferta de pret si daca aveti nevoie de cutii de carton sau de serviciile de impachetare, precum si de accesul la lifturi sau la locurile de parcare.

Alegerea firmei de mutari

Pe langa solicitarea ofertei de pret, asigurati-va ca sunteti bine informat in legatura cu calitatea serviciilor oferite de firmele de mutari. Orice companie se mandreste cu clientii ei si puteti cauta numarul de telefon al unei firme din portofoliu. Sunati-i si verificati seriozitatea si profesionalismul firmelor de mutari. Relocarea unei firme nu presupune numai manipulare si transport. Alegerea unei firme de mutari care va asigura cel mai bun raport calitate pret va salveaza timp si bani printr-o organizare buna.