Centrul de asistenta clienti Volsped

In continuare gasiti raspunsuri la cele mai frecvente intrebari cu care ne-am intalnit din partea clientilor nostri. Daca nu ati gasit raspunsul potrivit, va rugam sa ne contactati la 0740 029 300 pentru a va raspunde tuturor intrebarilor.

Departamentul de mutari si transport mobila

1Cat costa mutarea bunurilor mele?
Aceasta este cea mai intalnita intrebare adresata de catre clienti. Evident, fiecare persoana care doreste sa isi transporte mobila doreste sa stie ce buget trebuie sa puna deoparte pentru aceasta operatiune. Exista numerosi factori care stau la baza determinarii unui buget, de aceea este important sa stiti ce presupune costul unei mutari. Cei mai importanti factori sunt: distanta (local, intern sau international), etajele si existenta lifturilor, volumul si tipul de mobilier pe care vreti sa il transportati (transportul unui seif sau pian este mai costisitor), serviciile de care doriti sa beneficiati (o echipa mai mare termina lucrarea intr-un timp scurt, protectia oferita bunurilor dumneavoastra va scuteste de costuri suplimentare cu reparatiile mobilierului).
2Cum este calculat pretul si de ce nu exista surprize?

La Volsped oferta dumneavoastra este calculata automat si o primiti prin e-mail in cateva minute din momentul in care ati transmis datele necesare. Astfel o puteti vizualiza in permanenta inainte de mutare. La noi preturile nu se pot comunica direct prin telefon din urmatoarele motive:
Avem nevoie sa calculam distanta si traseul exact, astfel incat sa beneficiati de un pret corect.
Trebuie sa introducem inventarul dumneavoastra in program pentru a estima corect volumul, echipa si sa va trimitem masina potrivita pentru transport.

Cu o oferta scrisa evitati surprizele!
De multe ori s-a intamplat sa fim contactati de catre clienti care deja stabilisera o programare telefonica cu o alta firma, insa acestia nu au mai venit la adresa clientului si nici nu le-au mai raspuns la telefon. De asemenea, clienti care ne-au contactat au intampinat majorari de pret din partea altor firme pe motiv ca inventarul telefonic nu corespunde sau ca anumite bunuri sunt mai mari decat cele transmise telefonic etc. Un pret comunicat telefonic nu este o oferta calculata!
Acceptand oferta de pret, in ziua mutarii echipa noastra se prezinta la dumneavoastra si stie ce are de transportat, avand pregatite in masina toate materialele de protectie si sculele necesare, conform ofertei.
3Ce este o estimare de pret si cum pot intra in posesia ei?
O estimare de pret este fie un cost aproximativ pentru transportul mobilei dumneavoastra, in cazul in care nu dispuneti de toate informatiile pentru un pret final, fie oferta finala de pret in cazul in care ati stabilit toate detaliile. Aceasta estimare de pret se calculeza in functie de factorii descrisi mai sus. Dupa ce ati comunicat toate informatiile necesare, puteti primi o cotatie de pret (solicitati sa va fie transmisa prin e-mail pentu a putea studia toate serviciile incluse).
4Cu cat timp inainte trebuie sa fac o programare?
Cel mai bine este sa efectuati o programare cu aproximativ 1 saptamana inainte sau chiar mai mult in perioadele aglomerate (in cazul firmelor renumite) de data dorita de dumneavoastra. Astfel, aveti suficient timp sa va organizati si sa efectuati relocarea la data si ora preferata. Daca solicitati un serviciu de mutare cu 1 zi inainte riscati fie sa gasiti ocupat, fie sa vi se perceapa mai multi bani de catre oportunisti.
5Aveti personal pentru manipulare?
Desigur. Echipa noastra se ocupa de dezasamblarea bunurilor, protectia si impachetarea lor, incarcarea in autoutilitara sau camion, descarcarea la destinatie si pozitionarea conform cerintelor dumneavoastra. Mai mult, colegii nostri de la manipulare participa periodic la cursuri de pregatire in domeniul mobilierului. Suntem informati despre noutatile legate de mobilier si accesorii (feronerie, tipuri de PAL, mobilier din lemn masiv, mobilier fabricat de marii comercianti din Romania etc.).
6Ce fel de masini trimiteti?
Inainte de a va trimite o masina, managerul pentru proiectul dumneavoastra calculeaza volumul din peste 4000 de produse in baza noastra de date. In functie de acestea si de accesul la locurile de parcare, va vom trimite masina potrivita pentru operatiunea solicitata. Toate masinile noastre sunt monitorizate prin sistemul Track GPS, disponibil 24/7, sunt curate si pregatite pentru orice situatie de mutare.
7Efectuati mutari in tara sau in strainatate?
Da, catre orice locatie din Europa si America de Nord. Desi majoritatea solicitarilor sunt locale, va ajutam cu placere pentru mutari interne sau internationale. Colaboram cu case de expeditii importante din Romania si Uniunea Europeana, astfel incat sa va putem oferi preturi cu pana la 90% mai mici in functie de nevoile dumneavoastra.
8Detineti asigurare de transport?
Da, in valoare de minim 10.000 de EUR/transport pentru accident sau furt. Pentru noi, cel mai important lucru este ca bunurile dumneavoastra sa ajunga la destinatie asa cum le-am preluat.
9Ce materiale de protectie folositi?
Pe langa materiale textile standard, oferim urmatoarele tipuri de protectie, in cazul mutarilor locale:
Cutii de carton CO3 sau CO5
Folie stretch
Folie cu bule
Hartie pentru vesela
Banda adeziva
Cutii cu umerase pentru haine
Burete 1-5 cm
Carton ondulat
Sfere din polistiren
10Cand este cel mai indicat sa organizez mutarea?
Desigur, cel mai bun moment pentru organizarea unei mutari depinde in primul rand de nevoile dumneavoastra. Daca doriti sa economisiti bani cu mutarea sau transportul mobileitransportul mobilei dumneavoastra, evitati sa programati relocarea in perioadele de varf cand majoritatea persoanelor cauta sa isi mute bunurile sau sediile. Cele mai aglomerate perioade sunt in timpul verii, in special in week-end-uri si vacante, inceputul si sfarsitul lunii.
11Pot obtine un discount de la Volsped?
De obicei firmele renumite de mutari ofera in permanenta discount-uri. Acestea sunt fie in perioadele neaglomerate, in preajma sarbatorilor, pentru fidelizarea clientilor, pentru recomandari sau pentru efectuarea mutarii intr-una din zilele propuse de ei. Sa nu va fie tema sa intrebati daca pretul include sau nu vreun discount promotional sau daca se poate negocia. In general, preturile se pot negocia in functie de nevoile dumneavoastra. De exemplu, oferta de pret trimisa ia in calcul cel mai bun raport intre timpul alocat operatiunii, numarul de persoane care alcatuiesc echipa destinata acesteia, tipul de masina in functie de volumul pe care il aveti de relocat si protectia oferita bunurilor dumneavoastra. Un pret mai mic presupune o echipa alcatuita din mai putine persoane, o durata mai mare pentru mutarea bunurilor si o o protectie de baza pentru bunurile dumneavoastra.
12Cum stiu daca angajez o firma de mutari serioasa?
Exista multi factori pe care trebuie sa ii luati in calcul pentru alegerea unei firme de mutari: daca exista ca si firma sau sunt fictivi, care este experienta in domeniul mutarilor, ce portofoliu au si care sunt parerile clientilor, ce politica pentru asumarea responsabilitatii in caz de daune au etc (gasiti mai multe informatii pe Sfaturi pentru alegerea unei firme de mutari). Asigurati-va ca dupa ce transmiteti un inventar complet si detaliat primiti o estimare pe e-mail, cu un pret fix si cu serviciile incluse in pret clar detaliate. O firma serioasa de mutari nu va poate da o cotatie de pret pe loc la telefon, fara sa isi noteze inventarul, fara sa calculeze distanta parcursa, volumul de relocat, durata mutarii, numarul de persoane necesar mutarii sau materialale de protectie pentru bunurile dumneavoastra. Asigurati-va ca aveti totul in scris si sunteti bine informat, pentru a evita inselatoria sau costurile ascunse.
13Asigurati confidentialitatea datelor?
Confidentialitatea datelor dumneavoastra este unul dintre cele mai importante lucruri pentru noi. Din acest motiv, toate ofertele sunt dezactivate dupa finalizarea comenzii sau in 30 de zile de la transmiterea lor prin e-mail. De asemenea, toate fisele de comanda imprimate cu care se prezinta echipa la operatiunile de mutare sunt distruse supravegheat si NU contin numele complet, numarul de telefon, adresa de e-mail si adresa de descarcare. De asemenea, pe tot parcursul transportului, masina prezenta la comanda este monitorizata prin sistemul de track GPS.
14Ce altceva trebuie sa stiu?
Pe langa aceste intrebari care sunt cele mai intalnite, trebuie sa va asigurati ca primiti raspuns pentru toate intrebarile dumneavoastra. O firma serioasa de mutari va poate oferi toate raspunsurile si va poate alunga orice factor de stres prin intelegerea nevoilor dumneavoastra si prezentarea celor mai optime solutii.