Asistență clienți

În continuare găsiți răspunsuri la cele mai frecvente întrebări din partea clienților noștri.
Daca nu ați găsit informația căutată vă rugam să ne contacțati. Vă răspundem cu plăcere.

Informații clienți mutări / transport mobilă

1De ce să aleg Volsped?
Din 2007 investim pentru a ne asigura că veți beneficia de:
  • Răspunsuri prompte și soluții optime
  • Transparență și flexibilitate din partea noastră
  • Organizarea fiecărui detaliu logistic și prețuri corecte
  • Protecția bunurilor pe toată durata transportului
  • Personal amabil și serios care să vă acorde tot sprijinul
La Volsped nu există posibilitatea ca echipa să nu se prezinte la comandă, să se modifice prețul confirmat din ofertă sau ca lucrurile începute să nu fie duse la bun sfârșit. Toate aceste informații le veți avea la dispoziție și în oferta de preț.
2Cât costă mutarea bunurilor?
Fiecare mutare este diferită și din acest motiv prețurile nu pot fi general valabile. Prețul final depinde de mai mulți factori: distanța (local în București, în țară sau internațional), etajele, existența lifturilor, volumul etc. În baza informațiilor pe care ni le trimiteți calculăm prețul corect cu ajutorul programului informatic și vă trimitem oferta personalizată în cel mai scurt timp.
3Cum este calculat prețul?
La Volsped oferta dumneavoastră este calculată automat în funcție de informațiile pe care ni le transmiteți. Calculul se face în baza a mii de variabile sau detalii disponibile astfel încât să fie extrem de precis. De la distanța exactă a rutei până la volumul de relocat, echipa necesară sau ordinea de așezare în mașină, nimic nu rămâne la întâmplare.
Imediat după ce avem datele necesare pentru a realiza oferta de preț, o veți primi prin e-mail.
4De ce nu există surprize?
Dacă oferta noastră este avantajoasă și programați o comandă de mutare, veți putea urmări în permanență statusul acesteia. Asigurăm în mod automat tot fluxul de informații între dumneavoastră, serviciul de relații cu clienții și echipa de mutări. Astfel echipa din teren știe ce obiecte are de mutat, iar dumneavoastră știți de ce servicii trebuie să beneficiați.
Toate aceste informații sunt scrise în oferta dumneavoastră pentru a le avea la îndemână în permanență și în cel mai simplu mod.
5Cum obțin o ofertă de preț estimată / finală?
Informațiile principale de care avem nevoie sunt: zonele (sau orașele) de plecare și sosire, etajele de la adrese, dacă există lifturi și lista de obiecte pe care doriți să le mutați.
Prețurile pot fi estimate dacă doriți să reveniți asupra detaliilor sau finale dacă ați stabilit toate detaliile.
Puteți obține oferta de preț astfel:
  • Telefonic: (+4) 0740 029 300
  • Prin e-mail: office@volsped.ro
  • Prin formularul de la pagina de contact
  • Prin formularul de la pagina de cerere de ofertă
  • La biroul nostru din București
6Cu cât timp înainte recomandați să fac o programare?
Pentru perioadele de weekend, începutul sau sfârșitul de lună și perioadele de dinaintea sărbătorilor mari (Crăciun, Revelion, Paște), vă recomandăm să programați o comandă cu cel puțin două săptămâni înainte, în funcție și de volumul mutării.
Pentru alte perioade sunt suficiente câteva zile sau o săptămână.

Recomandările sunt în funcție de media mutărilor din anul anterior.
7Aveți personal pentru manipulare sau demontare?
Desigur. Echipa noastră se ocupă de dezasamblarea bunurilor, protecția și împachetarea lor, încărcarea în autoutilitare sau camioane, descărcarea la destinație și poziționarea conform cerințelor dumneavoastră. Mai mult, colegii noștri de la manipulare participă periodic la training în domeniul mobilierului (PAL, accesorii, feronerie etc.).
8Ce fel de mașini trimiteți?
Înainte de a vă trimite o mașină calculăm volumul din peste 6000 de produse din baza noastră de date. În funcție de acestea și de accesul la locurile de parcare efectuăm transportul cu mașinile potrivite (între 13 mc și 96 mc). Toate mașinile noastre sunt monitorizate prin sistemul Track GPS, disponibil 24/7, sunt curate și pregătite pentru orice mutare sau transport de mobilă.
9Efectuati mutări în țară sau internațional?
Desigur, avem soluții de transport mobilă atât intern cât și internațional.
Efectuăm transporturile internaționale rutiere în Europa cu autoutilitare sau camioane de până la 22 t.
În cazul transporturilor aeriene sau navale, transportul poate fi efectuat door-to-door sau până în cel mai apropiat aeroport/port.
10Dețineți asigurare de transport?
Da, în valoare de minim 10.000 de euro/transport pentru autoutilitare și între 50.000 și 100.000 de euro pentru camioane.
11Ce materiale de protecție folosiți?
Pe lângă materiale textile standard, oferim următoarele tipuri de protecție cu:
Cutii de carton CO3 sau CO5
Folie stretch
Folie cu bule
Hârtie pentru veselă
Bandă adezivă
Cutii cu umerașe pentru haine
Burete 1-5 cm
Carton ondulat
Sfere din polistiren
etc.
12Pot obține un discount?
Dacă sunteți deja client, ofertele noastre includ automat discount.
De asemenea, există diverse promoții sau reduceri ocazionale pe care le veți găsi în oferta noastră.
Prețurile se pot reduce și prin ajustarea factorilor determinanți (ex; reducerea echipei), flexibilitatea zilei mutării etc.
13Cum stiu daca angajez o firma de mutari serioasa?
Exista multi factori pe care trebuie sa ii luati in calcul pentru alegerea unei firme de mutari: daca exista ca si firma sau sunt fictivi, care este experienta in domeniul mutarilor, ce portofoliu au si care sunt parerile clientilor, ce politica pentru asumarea responsabilitatii in caz de daune au etc (gasiti mai multe informatii pe Sfaturi pentru alegerea unei firme de mutari). Asigurati-va ca dupa ce transmiteti un inventar complet si detaliat primiti o estimare pe e-mail, cu un pret fix si cu serviciile incluse in pret clar detaliate. O firma serioasa de mutari nu va poate da o cotatie de pret pe loc la telefon, fara sa isi noteze inventarul, fara sa calculeze distanta parcursa, volumul de relocat, durata mutarii, numarul de persoane necesar mutarii sau materialale de protectie pentru bunurile dumneavoastra. Asigurati-va ca aveti totul in scris si sunteti bine informat, pentru a evita inselatoria sau costurile ascunse.
14Asigurati confidentialitatea datelor?
Confidentialitatea datelor dumneavoastra este unul dintre cele mai importante lucruri pentru noi. Din acest motiv, toate ofertele sunt dezactivate dupa finalizarea comenzii sau in 30 de zile de la transmiterea lor prin e-mail. De asemenea, toate fisele de comanda imprimate cu care se prezinta echipa la operatiunile de mutare sunt distruse supravegheat si NU contin numele complet, numarul de telefon, adresa de e-mail si adresa de descarcare. De asemenea, pe tot parcursul transportului, masina prezenta la comanda este monitorizata prin sistemul de track GPS.
15Ce altceva trebuie sa stiu?
Pe langa aceste intrebari care sunt cele mai intalnite, trebuie sa va asigurati ca primiti raspuns pentru toate intrebarile dumneavoastra. O firma serioasa de mutari va poate oferi toate raspunsurile si va poate alunga orice factor de stres prin intelegerea nevoilor dumneavoastra si prezentarea celor mai optime solutii.