Mutări firme / Corporate

Pentru ca totul să fie mai ușor pentru colegii dumneavoastră, Volsped vă oferă servicii de la reorganizarea de birouri în același spațiu, până la mutarea sediilor cu mii de angajați.


3 recomandări importante pentru firme

1Cum pot să aleg eficient o firmă de mutări?

Asigurați-vă că discutați cu o firmă, nu cu o persoană fizică, iar societatea respectivă are un nume real (de tip SC NUME SRL), un sediu sau un punct de lucru real și afișat public pe site, cărți de vizită, pliante etc. care să includă stradă, număr etc.
Cereți o ofertă de preț scrisă. Acest lucru este important deoarece atunci când vi se comunică un preț telefonic, pe loc, este evident că nu a fost realizat în urma unui calcul documentat. Este posibil să uitați ce ați discutat telefonic și să vi se crească prețul când ajung la dumneavoastră, să uite ce ați discutat sau chiar să nu se prezinte la comandă.

Solicitați întotdeauna o ofertă scrisă de la firma de mutări, pe care să o aveți în e-mail, cu inventarul, serviciile incluse, contractul etc.

Citiți pe blog și alte sfaturi pentru mutarea firmei.

2Ce informații sunt necesare când apelați o firmă de mutări?
Cu Volsped beneficiați de evaluarea gratuită în București pentru mutarea companiei. Aflați mai multe la (+4) 0740 029 300.
Dacă nu doriți să se efectueze o evaluare, pentru a primi un preț corect vă recomandăm să aveți notate următoarele detalii în timp ce sunați la firma de mutări:

  • Etajul de plecare și etajul de sosire. Menționați dacă blocurile au mezanin, deoarece acestea sunt considerate etaje în plus.
  • Dacă există lifturi atât la încărcare cât și la descărcare și ce tip de lifturi sunt. Dacă sunt lifturi mari sau de marfă, acestea pot reduce semnificativ prețul spre deosebire de cele medii sau mici care vor lăsa prețul nemodificat. În general firmele de mutări se întâlnesc cu lifturi medii, ca cele de la blocurile obișnuite. În cazul parterului liftul nu este util, decât dacă se descarcă la subsol.
  • Dacă aveți locuri de parcare rezervate precizați acest lucru. Este mai ușor pentru echipa de relocare și se câștiga timp, iar acest lucru duce de asemenea la un preț mai scăzut.
  • Comunicați informații importante despre obiecte. De exemplu dacă există oglinzi pe ușile mobilierului, dacă este un frigider side-by-side nu obișnuit etc. Acest lucru ajută echipa de planificare să organizeze mai bine materialele necesare.
3Care este perioada potrivită pentru a muta compania noastră?
Daca aveți un program fix, de exemplu Luni - Vineri, ideal ar fi să apelați la serviciile unei firme de mutări și să organizați relocarea în weekend.
Dacă aveți program non-stop, vă recomandăm să desfășurați operațiunea pe etape, astfel încât să vă asigurați că departamentele din firma dumneavoastră funcționează fără întreruperi. În cazul unor departamente unde nu există program după o anumită oră, firma de mutări poate să înceapă imediat după terminarea programului departamentului respectiv.
O altă sugestie este să măsurați ziua săptămânii în care aveți cele mai scăzute vânzări și să apelați la firma de mutări cu o programare pentru ziua respectivă.
În cazul unei firme de mutări, cele mai aglomerate zile sunt la începutul și finalul de lună sau în weekend. Vă recomandăm o programare cu cel puțin o săptămână înainte pentru aceste zile.
Citiți și cum să planificați mutarea firmei.

Portofoliu

Dacă echipele dumneavoastră de mutări funcționează ca echipa care a fost la noi, nu aveți motive de îngrijorare. Au fost punctuali, foarte eficienți, foarte atenți cu lucrurile. Adică echipa a făcut exact ce trebuia să facă. Nu am așteptat deloc dupa ei, iar bunurile au fost transportate impecabil. Dacă vor continua în acest stil, nu văd ce probleme ar putea să aibă cu viitorii clienți. Mulțumesc pentru ajutor.

Mihaela D., București