Mutari locuinte in Bucuresti

Volsped va ofera servicii de mutari locuinte atat in Bucuresti, cat si cu plecare din Bucuresti catre orice destinatie interna sau internationala.

3 informatii esentiale despre mutari mobila

1Cum aleg corect firma de mutari mobila?
Atunci cand mobila sau alte obiecte nu se mai afla in grija dumneavoastra, va recomandam sa verificati cu atentie firma de mutari cu care urmeaza sa colaborati.
Asigurati-va ca firma respectiva are afisat pe site in primul rand numele companiei, apoi o adresa fizica care sa contina strada, numarul etc. Verificati informatiile cu ajutorul site-urilor de specialitate sau cu Google Street View.
Cereti o oferta scrisa, pe care sa o aveti mereu la indemana sau prin e-mail. Atunci cand vi se comunica un pret telefonic pe loc, este evident ca firma respectiva nu a putut sa faca toate calculele necesare, ca nu cunoaste cu exactitate volumul sau distanta intre locatiile dumneavoastra etc. Este important sa primiti oferta de pret rapid, dar mai important este sa primiti o oferta de pret corecta, scrisa, care sa inlature orice dubiu. Astfel evitati costuri suplimentare, resurse prea putine sau chiar ca firma respectiva sa nu mai vina la comanda pentru ca poate intre timp a gasit o comanda mai avantajoasa pentru ei.
2Cand este cel mai bine sa efectuez mutarea?
Daca aveti de mutat un volum mic, echivalentul unei garsoniere de exemplu, puteti organiza mutarea chiar si in a doua parte a zilei, cand traficul este mai liber in Bucuresti.
Pentru volume mari, unde durata creste, este recomandat sa incepeti in prima parte a zilei, in jurul orei 8. In acel moment echipele sunt odihnite, masinile ajung mai usor si pot gasi locuri de parcare.
In weekend se muta in general firmele, pentru a nu intrerupe activitatea de birou. Daca doriti sa efectuati mutarea la sfarsitul saptamanii, va recomandam sa faceti o programare cu cateva zile inainte.
Cele mai libere perioade pentru mutare sunt in timpul vacantelor, iar cele mai aglomerate sunt inaintea marilor sarbatori religioase.
3Cum obtin cel mai mic pret?
Pe langa alegerea celei mai potrivite perioade, va recomandam sa tineti cont de urmatoarele "trucuri" pentru a obtine un pret mai scazut:

  • Rezervati locuri de parcare la incarcare si la descarcare pentru cel putin o masina de transport marfa (minim 7 metri lungime). Comunicati acest lucru firmei de mutari, deoarece se economiseste timpul pierdut in cautarea unui loc de parcare. Puteti rezerva un loc de parcare destul de usor:
    1. Daca este un loc public, lasati masina personala pe locul respectiv inainte sa vina masina de mutare. Pastrati 1,5 metri distanta fata de masina din spate si cea din fata.
    2. Daca nu aveti o masina sau este prea mica, vorbiti cu un vecin care va poate ajuta cu masina ori cu locul sau de parcare pentru cateva ore.
    3. Daca nici acest lucru nu va este la indemana, vorbiti cu administratorul cladirii sa va ajute.
    4. Daca nu reusiti, incercati la un mic magazin din zona sa va lase sa parcati, iar echipa de mutare sa mute masina daca este necesara aprovizionarea.
  • Transmiteti firmei de mutari ce fel de lifturi exista la incarcare si la descarcare. Daca va amintiti cum au fost aduse lucrurile sau puteti evalua, specificati daca obiectele intra sau nu in lift. Un lift mare sau de marfa, in care sa intre majoritatea bunurilor conteaza foarte mult, mai ales daca este vorba de etaje superioare. Acest lucru inseamna un cost mai mic pentru dumneavoastra.
  • Incercati sa evaluati distanta dintre locul de parcare si accesul in imobil. Aceasta este variabila, iar o distanta de 5-10 metri va poate scadea considerabil pretul fata de o distanta de 20 de metri sau mai mult.

Cum vedem serviciile de mutari mobila

Inca din anul 2007 oferim servicii complete de mutari si transport mobila deoarece intelegem nevoile fiecarui client care ne apeleaza si tratam cu seriozitate si transparenta intregul proces de relocare.
Mutarea unei locuinte trebuie tratata cu o atentie deosebita, cu rabdare si calm, deoarece bunurile clientilor, indiferent de valoarea, vechimea sau starea in care se afla, sunt lucruri personale cumparate de-a lungul unei vieti. Echipele noastre de mutari trateaza lucrurile clientilor ca si cum ar fi ale lor, le protejeaza corespunzator, le manipuleaza cu atentie si le transporta in siguranta.


Clienti care ne apeleaza a doua oara in mai putin de 1 an

70

%


Peste 70% dintre clienti ne apeleaza de cel putin doua ori pe an pentru serviciile de transport si mutari mobila, reorganizari de birouri sau diverse mici operatiuni pentru acasa sau la firma

Pozitionam fiecare obiect acolo unde doriti

Pozitionare mobila dupa mutare

Suport excelent

Va oferim suport pe toata durata procesului de mutare mobila. Nu ne deranjeaza dorinta clientilor de a se documenta pentru a face alegerea cea buna din contra, apreciem si incurajam aceasta initiativa pentru ca in acest fel nu riscati sa fiti inselati. Raspundem cu drag tuturor intrebarilor, clarificam orice nelamurire, alungam toate temerile, gasim solutii pentru orice dificultate si ne asumam si in scris tot ce discutam telefonic.

Protectie sporita

Protejam lucrurile dumneavoastra cu materiale de cea mai buna calitate. Montajul mobilei se efectueaza cu scule profesionale, astfel incat nu exista niciun risc ca blaturile mobilei sa fie sparte din cauza folosirii unor scule ieftine si de proasta calitate. Acelasi standard de calitate este si in cazul paturilor de protectie, buretilor de 5 cm grosime cu care se protejeaza electrocasnicele mari pe durata unui transport de mobila, stretch-ului sau a scotch-ului care nu lasa urme pe mobila. De asemenea, echipamentele folosite pentru mutarea obiectelor grele, precum seifuri, piane sau pianine, sunt cele mai bune de pe piata respectiv lize pentru urcarea si coborarea treptelor ce suporta o greutate de 300 kg, carucioare ce pot fi manevrate cu usurinta si care suporta o greutate de 400 kg etc.

Oferta adaptata bugetului

Calculam cel mai bun raport calitate-pret, in functie de anumiti factori esentiali pentru planificarea optima a mutarii, respectiv numarul de persoane necesar pentru operatiune, tipul de autoutilitara sau camion pentru transport in functie de volumul estimat, materialele de protectie necesare pentru transportul bunurilor in siguranta etc. Va garantam un raport calitate/pret excelent, iar pentru asta va oferim si posiblitatea negocierii pretului in functie de nevoile dumneavoastra. Ne puteti preciza fie ca va ocupati dumneavoastra de demontarea mobilei, fie ca aveti oameni care sa va ajute la manipulare sau ca sunteti dispusi sa alocati mai mult timp procesului de mutare. In aceste situatii personalul alocat din partea firmei noastre este mai mic, iar prin urmare pretul mutarii se adapteaza in functie de bugetul dumneavoastra.


Va raspundem in maxim 30 de minute!

Daca nu primiti un raspuns la solicitarea de transport mobila in timpul programului de lucru in mai putin de 30 de minute, va oferim un discount de 50 de lei.
Programul nostru la birou este Luni - Vineri intre 08 - 18.
Pe langa mutari locuinte, poti apela la Volsped si pentru transport marfa national, transport international sau mutari internationale. Alege calitatea serviciilor Volsped!