Mutări locuințe în București

Alegerea unei firme de mutări pentru relocarea bunurilor personale nu este o decizie ușoară.
Volsped vă oferă servicii de mutări rezidențiale atât în București, cât și cu plecare din București către orice destinație internă sau internațională.

Ce trebuie să știți despre serviciile de mutări locuințe

1Cum aleg corect firma de mutări mobilă?
Atunci când mobila sau alte obiecte din locuință nu se mai află în grija dumneavoastră, vă recomandam sa verificați cu atentie firma de mutări cu care urmează să colaborați.
Asigurați-vă ca firma de mutări respectivă are afișat pe site în primul rând numele companiei, apoi o adresă fizică care să conțină strada, numărul etc. Verificați informațiile cu ajutorul site-urilor de specialitate sau cu Google Street View.
Cereți o ofertă de preț scrisă, pe care să o aveți la îndemână sau pe e-mail. Atunci când vi se comunică un preț telefonic pe loc pentru servicii de mutări, este evident ca firma respectivă nu a putut să facă toate calculele necesare, ca nu cunoaște cu exactitate volumul sau distanța între locațiile dumneavoastră etc. Este important să primiți oferta de preț rapid, dar mai important este să primiți o ofertă corectă, scrisă, care să înlăture orice dubiu. Astfel evitați costuri suplimentare neprevăzute, resurse prea puține sau chiar ca firma de mutări să nu ajungă la comandă.
2Când este cel mai bine să efectuez mutarea?
Dacă aveți de mutat un volum mic, echivalentul unei garsoniere de exemplu, puteți organiza mutarea chiar și în a doua parte a zilei, când traficul este mai liber in București.
Pentru volume mari, unde durata crește, este recomandat să începeți în prima parte a zilei, în jurul orei 8. În acel moment echipele sunt odihnite, mașinile ajung mai ușor și pot găsi locuri de parcare.
În weekend se mută în general firmele, pentru a nu întrerupe activitatea de birou. Dacă doriți să efectuați mutarea unei locuințe la sfârșitul săptămânii, vă recomandăm să faceți o programare cu câteva zile înainte.
Cele mai libere perioade pentru mutare sunt in timpul vacantelor, iar cele mai aglomerate sunt inaintea marilor sarbatori religioase.
3Cum obțin cel mai mic preț?
Pe lângă alegerea celei mai potrivite perioade, vă recomandăm să țineți cont de următoarele "trucuri" pentru a obține un preț mai avantajos:

  • Rezervați locuri de parcare la încărcare și la descărcare pentru cel puțin o mașină de transport mobilă (minim 7 metri lungime). Comunicați acest lucru firmei de mutări, deoarece se economisește timpul pierdut în căutarea unui loc de parcare. Puteți rezerva un loc de parcare destul de ușor:
    1. Dacă este un loc public, parcați mașina personală pe locul respectiv înainte să vină mașina firmei de mutări. Păstrați 1,5 metri distanță față de mașina din spate și cea din față.
    2. Dacă nu aveți o mașină sau este prea mică, vorbiți cu un vecin care vă poate ajuta cu mașina ori cu locul său de parcare pentru câteva ore.
    3. Dacă nici acest lucru nu vă este la îndemână, vorbiți cu administratorul clădirii să vă ajute.
    4. Dacă nu reușiți, încercați la un mic magazin din zonă să vă lase să parcați, iar echipa de mutări poate să mute mașina dacă este necesară aprovizionarea.
  • Transmiteți firmei de mutări ce fel de lifturi există la încărcare și la destinație. Dacă vă amintiți cum au fost aduse lucrurile sau puteți evalua, specificați dacă obiectele intră sau nu în lift. Un lift mare sau de marfă, în care să intre majoritatea bunurilor contează foarte mult, mai ales dacă este vorba de etaje superioare. Acest lucru înseamnă un preț mai mic pentru dumneavoastră.
  • Încercați să evaluați distanța dintre locul de parcare și accesul în imobil. Aceasta este variabilă, iar o distanță de 5-10 metri va poate scădea considerabil prețul în comparație cu o distanță de 20 de metri sau mai mult.

Cum vedem serviciile de mutări locuințe

Încă din anul 2007 oferim servicii complete de mutări și transport mobilă deoarece înțelegem nevoile fiecărui client care ne apelează și tratăm cu seriozitate și transparență întregul proces de relocare.
Mutarea unei locuințe trebuie tratată cu o atenție deosebită, cu răbdare și calm, deoarece bunurile clienților, indiferent de valoarea, vechimea sau starea în care se află, sunt lucruri personale cumpărate de-a lungul vieții. Echipele noastre de mutări mobilă tratează lucrurile clienților ca și cum ar fi ale lor, le protejează corespunzator, le manipulează cu atenție și le transportă în siguranță.


Clienți care ne apelează a doua oară în mai puțin de 3 ani

70

%


Deși operațiunile de mutări și transport mobilă sunt servicii ocazionale, peste 70% dintre clienți ne apelează de cel puțin două ori în mai puțin de 3 ani.

Poziționăm mobila acolo unde doriți

Poziționare mobilă după mutare

Suport excelent

Vă oferim suport pe toată durata procesului de mutare și transport mobilă. Apreciem dorința clienților de a se documenta pentru a face alegerea cea bună și încurajăm această inițiativă. Răspundem cu drag tuturor întrebărilor, clarificăm orice nelămurire, alungăm toate temerile, găsim soluții pentru orice dificultate și ne asumăm și în scris tot ce discutăm telefonic.

Protecție sporită pentru mobilă sau alte bunuri

Protejăm lucrurile din locuința dumneavoastră cu materiale de cea mai buna calitate. Montajul mobilei se efectuează cu scule profesionale, astfel încât nu există niciun risc ca blaturile mobilei să fie sparte din cauza folosirii unor scule ieftine sau de proastă calitate. Același standard de calitate este și în cazul păturilor de protecție, bureților de 5 cm grosime cu care se protejează electrocasnicele mari pe durata unui transport de mobilă, stretch-ului sau a scotch-ului care nu lasă urme. De asemenea, echipamentele folosite pentru mutarea obiectelor grele, precum seifuri, piane sau pianine, sunt cele mai bune de pe piață, respectiv lize pentru urcarea și coborârea treptelor ce suportă o greutate de 300 kg, cărucioare ce pot fi manevrate cu ușurință și care suportă o greutate de 400 kg etc.

Ofertă de preț adaptată bugetului

Calculam cel mai bun raport calitate-preț, în funcție de anumiți factori esențiali pentru planificarea optimă a mutării, respectiv numărul de persoane necesar, tipul de autoutilitară pentru transport în funcție de volumul estimat, materialele de protecție necesare pentru transportul bunurilor în siguranță etc. Vă garantăm un raport calitate/preț excelent și în plus aveți posiblitatea negocierii prețului în funcție de nevoile dumneavoastră. Dacă aveți ajutor în plus, personalul alocat din partea Volsped este mai mic, iar prețul mutării se adaptează în funcție de bugetul dumneavoastră.


Solicitați o oferă de preț

Primiți oferta noastră detaliată și serviciile incluse pentru mutarea locuinței în mai puțin de 30 de minute.