Mutari mobila Bucuresti

Va prezentam in continuare generalitati si informatii utile despre serviciile de relocare cu echipele noastre.
In cei peste 9 ani de activitate desfasurata in piata de mutari mobila si transporturilor de orice natura, am inteles care sunt nevoile clientilor atunci ca apeleaza la noi. Nu este deloc usor sa plecam dintr-un loc cu care ne-am ogisnuit si in care ne-am creat confortul necesar, indiferent de cat de frumoase sunt schimbarile. Pe langa schimbarile majore pe care o mutare le aduce, intervin si factorii de stres cu acomodarea in noul spatiu, drumul mai lung pana la birou, amenajarea noii locuinte sau noului sediu, intocmirea documentelor necesare etc. Am invatat in toti acesti ani cum putem inlatura stresul cauzat de o relocare, daca nu definitiv, cel putin partial. Ne ascultam mereu clientii oricat e nevoie pentru ca este foarte important pentru noi sa intelegem care le sunt nevoile si asteptarile atunci cand ne contacteaza. O oferta de pret este usor de trimis pe e-mail de catre oricine, urmand apoi pentru client multe semne de intrebare, stres si mai mare, dubii etc.

Din discutiile cu clientii cele mai mari temeri ale acestora cand apeleaza la o firma de transport de mobila sunt: teama ca mobila se va deteriora, teama ca lucrarea de mutare va dura foarte mult, teama costurilor ascunse si teama ca echipa pentru mutarea mobilei va fi nepotrivita.

Atunci cand clientii apeleaza la noi le sunt inlaturate toate aceste temeri, deoarece avem grija sa le prezentam in detaliu fiecare aspect al activitatii noastre.

Mutari mobila in deplina siguranta

  • Avem incheiata polita de asigurare CMR in valoare de 10.000 de euro pentru mutarile de mobila din Bucuresti, astfel incat in cazul unui accident sau orice alt eveniment care poate surveni in trafic bunurile dumneavoastra sa fie asigurate.
  • Echipamentele folosite pentru demontarea si remontarea mobilei sunt de cea mai buna calitate, marca Makita, pentru a ne asigura ca nu se poate produce niciun accident in timpul montajului. De asemenea, la fiecare lucrare exista carucioare si lize profesionale pentru transportul de mobila.
  • Materialele folosite pentru impachetarea mobilei sunt diverse si corespunzatoare fiecarui tip de mobilier. Folosim paturi speciale pentru mutari, folie cu bule, folie stretch, carton ondulat, fulgi de polistiren, banda adeziva care nu lasa urme pe mobilier, hartie kraft, bureti cu grosimea de 5 cm etc. La fiecare lucrare exista aceste materiale in autoutilitarele noastre pentru a fi siguri ca bunurile ajung la locatie in aceeasi stare in care au fost preluate.
  • In timpul mutarii bunurile dumneavoastra nu raman niciodata nesupravegheate, mereu luam in calcul o persoana care sa stea in permanenta in masina atunci cand se incarca mobila.

Punctualitatea echipelor sau 5% reducere din pret

  • Timpul este cea mai importanta resura pentru fiecare dintre noi si dorim sa va ocupam cat mai putin timp posibil pentru desfasurarea operatiunii. De aceea, in momentul in care softul nostru calculeaza pretul, tine cont de cel mai bun raport calitate pret prin numarul de persoane care alcatuiesc echipa destinata lucrarii dumnevaoastra. Va precizam de fiecare data care este numarul de persoane alocat mutarii mobilei dumneavoastra in pretul ofertei. Un pret mic pentru o mutare de mobila nu poate include o echipa numeroasa care sa termine lucrarea intr-un timp scurt.
  • La fiecare lucrare exista un coordonator al echipei care imparte sarcinile intre toti membrii echipei, astfel incat fiecare sa stie ce are de facut si sa nu existe timp pierdut.
  • Softul cu ajutorul carora calculam ofertele de pret, ne indica si volumul de relocat al mobilei dumneavoastra, astfel incat sa stim exact ce tip de masina este potrivita operatiunii de mutare. Un singur transport cu o autoutilitara de 24 de mc este mult mai eficient si mai rapid decat 2 transporturi cu o autoutilitara de 13 mc.
  • Aveti garantia ca va raspundem in maxim 30 de minute, in timpul programului de lucru, de cand ne solicitati o oferta de pret, in caz contrar fata de pretul din oferta aveti un discount de 50 de lei.

Oferta scrisa, fara costuri ascunse

  • Ne asiguram inca de la inceput de toate particularitatile mutarii dumneavoastra si punem toate intrebarile necesare pentru un calcul cinstit. Detaliile discutate de reprezentantii nostri cu clientii sunt foarte importante atat pentru siguranta unui pret final, cat si pentru intelegerea asteptarilor dumneavoastra.
  • Intotdeauna si fara exceptie, ofertele sunt trimise pe e-mail si sunt valabile 30 de zile. Din motive ce tin de confidentialitatea datelor ofertele se dezactiveaza automat dupa o luna din momentul accesarii ofertei de pret. In oferta de pret scrisa pe care o primiti aveti absolut toate datele discutate la evaluare, telefonic, sau scrise pe e-mail. O oferta corecta si transparenta trebuie sa includa toate detaliile necesare pentru siguranta clientului in fata costurilor ascunse.
  • Daca in timpul lucrarii decideti sa luati si alte lucruri, sa debarasati vechiul mobilier, sa prindeti in perete lustre, jaluzele sau orice alte servicii care nu sunt incluse in pret, aceste operatiuni se vor efectua numai dupa transmiterea costurilor si acceptarea de catre dumneavoastra. Intelegem ca unele lucruri se pot modifica in timpul lucrarii, insa o abordare corecta este sa vi se spuna inainte de toate care sunt costurile pentru serviciile solicitate in plus fata de oferta transmisa initial.
  • Nu numai ca nu practicam aceasta politica de crestere a preturilor in timpul lucrarii, ci va si ajutam sa alegeti cea mai potrivita perioada, zi sau ora pentru efectuarea lucrarii astfel incat sa va putem oferi discount-uri de pret. Pe de alta parte, daca oferta noastra de pret nu se incadreaza in bugetul dumneavoastra, gasim solutii pentru scaderea pretului si va prezentam la ce servicii putem renunta in functie de nevoile dumneavoastra. Daca de exemplu doriti ca lucrarea sa se termine repede si aveti mobilier de demontat (insa sotul stie sa demonteze) va oferim solutia imediat. Se ocupa sotul cu o zi inainte de lucrare de demontarea mobilei si ulterior de remontarea ei, dar pretul mutarii scade pentru ca durata alocata este mult mai mica.

Echipa de mutari mobila este amabila

  • In aproape un deceniu de activitate am reusit sa sudam o echipa de oameni profesionisti care sa impartaseasca aceleasi principii despre serviciile de mutari oferite clientilor. Traim intr-o lume cu acces incredibil la orice informatii, in care oamenii nu mai accepta sa isi cheltuie banii pe un serviciu fara pic de valoare. Cui i-ar placea sa ii intre in casa o persoana platita in shaorma si in bere, care sa nu puna niciun pret pe bunurile clientului? Oricat de ireal pare, lucrurile acestea chiar se intampla, iar cei trecuti printr-o experienta urata si-au invatat lectia si nu mai accepta servicii de mutari de proasta calitate. Pentru ca de cele mai multe ori un pret foarte mic poate deveni unul foarte mare in timpul mutarii sau un pret mic poate conduce la daune considerabile. Daca 3 firme ofera un pret in jurul sumei de 1000 de lei pentru aceleasi servicii, iar o a patra firma ofera un pret de 500 de lei, este clar ca acolo ceva nu este deloc in regula.
  • Toti colegii din teren sunt instruiti si fiecare membru al echipei stie sa monteze mobila, sa impacheteze corespunzator fiecare tip de mobilier, sa prinda corpuri in perete, sa gaseasca solutii in diferite situatii atipice.
  • Fiecare membru al echipei acorda cea mai mare atentie si grija bunrilor pe care le transporta, purtandu-se cu ele ca si cum ar fi ale lor. Sunt constienti ca nimic nu se castiga fara munca si ca indiferent de valoarea unui obiect, acel obiect le este incredintat lor iar ei trebuie sa trateze cu responsabilitate fiecare operatiune in parte.
  • Colegii din teren sunt amabili, raspund intrebarilor clientilor cu onestitate si interes, nu trag de timp, din contra de multe ori par ca se grabesc pentru ca totul decurge foarte repede, cauta mereu cele mai bune solutii si multumirea lor este atunci cand stiu ca treaba lor a fost apreciata prin calificativele primite din partea clientilor.
Transforma procesul de relocare intr-o experienta frumoasa apeland la o firma specializata in transport mobila. Cu o experienta indelungata in servicii mutari, Volsped iti ofera solutii optime si rapide, care raspund nevoilor tale.

Alege sa colaborezi cu expertii nostri si ai la dispozitie autoutilitare si camioane destinate transportului de mobilier in completa siguranta. Accesul la monitorizarea GPS este inclus in pret, asadar poti afla, in timp real, care este distanta parcursa pe traseu si in cat timp vor ajunge obiectele personale la destinatie.